Monday, July 6, 2009

~new slide~

25 Julai 2009 - 05 Julai 2009 My Dear ada buat warehouse kat puchong....so aku plan cuti awal2...ajak gg pegi..sebabnya dah lama nak belikan mak cik kecik tu slide...dah usha kat toyrus...ada..tp bajet x mampu lah pulak....ada yg selari ngan bajet aku..tapi kecik sesangat la pulak....so aku ajak gg g warehouse my dear..kot2..ada la slide yg sesuai untuk ummairah....hehehehe...akhirnya....dapat gak mak cik kecik tu slide.....dan selari dgn bajet aku...dan x de la kecik sangat...huhuhu....aku beli slide tu harga RM225...kalo harga bukan warehouse RM299.90...

masa aku beli slide nie ummairah x ikut.....petang amik die kat umah mama ina..masuk2 jer rumah...terjerit2..ummairah..seronok sangat2....terus la apa lagi nak main jer....

siap main cak..cak lagi tu..hehehehe..tergambar keseronokan di muka ummairah....so enjoy la da pics...ummairah & slide....



sekarang..slide dah antar kat semerah..tinggal kat umah semerah jer...so ummairah bleh main ngan iries & aiman....

No comments:

Post a Comment