Friday, June 12, 2009

~NATIONAL ZOO~

cuti sekolah ..mak..yong..adik yam..iries & aiman.. datang umah aku... dieowang nak jalan2..sempena musim cuti sekolah.... so 02 jun 09..aku & gg amik cuti..kitaorg semua g zoo negara.... lama dah aku x g.....entrance fee sekarang..adult dah RM15.....

tapi....sampai..sampai jer zoo negara..hero yang sorang nie tdo lah pulak....x macho btol lah aiman nie...hahahaha....
mula2..sekali kitaorg tgk zirafah....zirafah kat zoo negara nie..macam dah tua jer....hahahaha... sama dengan umur zoo negara kot...
wonderpets & singa batu.....

cuba tengok..apa ada di belakang???? huhuhu...elephant..ummairah bukan main lagi.. aku suruh tgk kamera die g tgk gajah plak.... hero masih lagi tdo.....

masa nie hero dah bangun......so zirafah..gajah dah terlepas..... yang tinggal unta.....unta pun bolehla.....

this the best part.....aiman & ummai dengan ular sawa....iries awal2 lagi dah nangis.... takut... tapi sebenarnya 5 saat jer dieorang x nangis....

tgk...ummairah dah nangis....hahahaha...penakut gak anak aku nie...( hehehehe...kalo aku..aku pun takut...)
lepas ummairah nangis.....angkat ummairah...tinggal aiman sorang2....pas2..dier pun nangis...kalo di suruh aku...aku x nak...pegang pun aku geli.....

tgk iries....peluk mama dier jer..takut punyer pasal....

binatang terakhir....kuda padi.....comey jer kuda tu...hahahaha...


end of vacation ke zoo negara..yong cakap nak dtg lagi..nak g aquaria KLCC plak....nnt kalo dah pegi aku upload gambar....tp yang kompem..tahun depan..kitaorg semua akan bercuti ke kota kinabalu....x sabarnya....dah lama x naik kapal terbang nie.....huhuhu...

No comments:

Post a Comment